×

VYHLEDAT

Zavřít

NOVINKY / nově skladem

* TOP

Akční balíčky

Aminokyseliny

Anabolizéry a NO doplňky

Energetické gely, tyčinky

Iontové nápoje

Klouby, vlasy, pleť

Kreatinové přípravky

Krémy, masti, gely, oleje

Nepotraviny

Přírodní látky a extrakty

Proteiny

Redukce hmotnosti

Regenerace a vytrvalost

Rukavice, opasky, šejkry

Sacharidy - Gainer, Mass

Speciální suplementy

Stimulanty a energizéry

Vitamíny a Minerály

Zdravá výživa

www.nutrion.cz


Novinky do mailu

Aktuální informace o novinkách a speciálních akcích.

PRO SPRÁVNOU FUNKCI STRÁNEK POVOLTE JavaScript.

Obchodní podmínky, ochrana osobních údajů

Obchodní podmínky

Provozovatel: UNITRACE, Pavel Smejkal, se sídlem Seniorů 1207, 463 11 Liberec, IČ 18331203

Objednávka zboží

Zboží je možno objednat následujícími způsoby:
- ústně (osobně, telefonicky)
- písemně (poštou, e-mailem)
- v internetovém obchodě - v eshopu


Elektronická objednávka musí obsahovat veškeré nutné údaje:
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.


Minimální výše objednávky: 200Kč

Přijetí objednávky a její potvrzení

Hned po odeslání objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce automatické oznámení o přijetí objednávky do našeho systému. Většina nabízeného zboží je stále skladem a tedy ihned k dodání. Stav Vaší objednávky můžete rovněž sledovat po přihlášení se do Vašeho účtu. Odeslání objednávky Vám v co nejkratším termínu potvrdí prodávající emailem či telefonicky. Tímto potvrzením objednávky je uzavřena kupní smlouva. V případě jakýchkoliv nejasností s objednávkou Vás bude prodávající neprodleně informovat. Z těchto důvodů prosím udávejte při vyplňování objednávky takové telefonní číslo, na kterém nebude problém Vás zastihnout.


Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před či po uzavření kupní smlouvy, na základě jednání se spotřebitelem v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky/kupní smlouvy u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a kupující toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje.


Dodavatel neručí za chyby v objednávce odběratele, která je učiněna telefonicky, či emailem. Změny v dodávce oproti závazné objednávce a to jak v množství, tak i v provedení, jsou možné pouze na základě dohody mezi dodavatelem a odběratelem.

Cena zboží

Cenou se rozumí cena uváděná dodavatelem v platném ceníku (e-shopu) na NUTRION.cz. Dodavatel si vyhrazuje právo ukončit platnost stávajícího ceníku zveřejněním nového ceníku. Ceny platné v den uskutečnění objednávky se považují za platné i v případě je-li dodávka objednaného zboží uskutečněna až v době platnosti nového ceníku. Veškeré uvedené ceny jsou včetně DPH.

Dodací podmínky, doprava

Zboží skladem je odesíláno tentýž (pracovní) den, nejpozději následující.

Standardní termín doručení objednaného zboží je většinou do 2 pracovních dnů.

*ObjednávkaCena Platba
- - -*Jablonec osobní odběr 0platba v hotovosti 
- - -*Liberec osobní odběr 0platba v hotovosti 
do 2000Česká pošta 99platba předem (bankovní převod) 
do 2000Česká pošta 140platba dobírkou 
do 2000Česká pošta - Balíkovna 50platba předem (bankovní převod) - váha do 15 kg 
do 2000Česká pošta - Balíkovna 80platba dobírkou - váha do 15 kg 
do 2000Zásilkovna 60platba předem (bankovní převod) - váha do 5 kg 
do 2000Zásilkovna 99platba dobírkou - váha do 5 kg 

*objednávka nad stanovený limit => zboží Vám dodáme zdarma.


Kupující je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, je kupující za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav objednaného zboží a v případě poškození zboží nepřebírat.

Informační povinnost prodejce

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Způsob používání

Uživatel se zavazuje, že se při používání stránek NUTRION.cz bude řídit předpisy platnými na území České republiky, dobrými mravy a těmito podmínkami a nebude jakkoliv poškozovat dobré jméno provozovatele ani ostatní uživatele. Uživatel se zavazuje, že zejména nebude:

V případě podezření na neoprávněnou manipulaci s daty serveru si dodavatel vyhrazuje právo upravenou objednávku neuskutečnit.

Odstoupení od smlouvy

Spotřebitel, který zakoupil zboží jinak než osobně v prodejně má právo, v souladu s § 1829 odst. 1 NOZ, bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 30 dní od převzetí zboží. Prodávající dobrovolně v zájmu spotřebitelů prodloužil zákonnou lhůtu 14ti. dnů. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.


V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, doporučujeme, aby spotřebitel nejlépe v písemné listinné formě uvedl, že odstupuje od smlouvy, pokud možno s uvedením čísla objednávky, datem nákupu a s uvedením čísla účtu pro vrácení peněžních prostředků. Peněžní prostředky je možné po předchozí dohodě vrátit i na provozovně prodávajícího.


V případě, že spotřebitel řádně odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající spotřebiteli peněžní prostředky přijaté od spotřebitele do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od spotřebitele přijal, pokud spotřebitel neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté spotřebitelem již při vrácení zboží spotřebitelem či se souhlasem spotřebitele jinak, pokud tím spotřebiteli nevzniknou další náklady. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.


Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné, musí spotřebitel poskytnout prodávajícímu peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.


Na kupní cenu, která má být spotřebiteli vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.


Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

Upozornění

Popis vlastností u jednotlivých přípravků na www.NUTRION.cz má výlučně informativní charakter. Byl převzat z veřejně dostupných zdrojů – obal výrobku, tištěná, případně elektronická forma propagačního materiálu výrobce nebo dovozce daného produktu.

Produkty nabízené na webových stránkách www.NUTRION.cz spadají mezi potravní doplňky, potraviny pro zvláštní výživu, případně mezi kosmetické přípravky. Jejich začlenění je dáno platnou legislativou ČR a všechny jsou schváleny pro volný prodej.

V žádném případě se nejedná o léčiva a jejich účinek nemá léčebný charakter. Těmito doplňky nelze v případě onemocnění léčiva nahrazovat.

V případě nemoci je nutné se obrátit na lékaře a dodržovat jeho doporučení. Užívání přípravku nenahrazuje léčbu předepsanou lékařem.

Věrnostní program

Za každou objednávku obdržíte KREDIT na další nákup ve výši 3% z ceny objednaného zboží...

Například si objednáte zboží v hodnotě 2000Kč a tím získáte automaticky slevu 60Kč na další nákup.

Kredity jsou neustále načítány na Váš účet (který získáte po zaregistrování) a kdykoliv je můžete v libovolné výši použít na uhrazení objednávek. Kredity nepropadají a nejsou časově omezeny.

Každou objednávku je nutné vytvářet jako přihlášený zákazník. Pokud vytvoříte objednávku bez přihlášení do svého zákaznického účtu, kredit se Vám nemůže přičíst.

Pokud zapomenete přístupové informace k Vašemu zákaznickému účtu, vyžádejte si jejich opětovné zaslání emailem. V případě, že by jste provedli novou registraci, neměli by jste možnost použít již nastřádané kredity z původní registrace.

Kredity jsou Vaším majetkem, pokud nechcete aby je utratil někdo jiný za Vás, nesdělujte přístupové informace jiným osobám.

Reklamační řád

Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován na základě zákona č. 89/2012 Sb.; občanský zákoník (dále jen NOZ); a zákona č. 634/1992 Sb.; o ochraně spotřebitele; ve znění pozdějších předpisů; a jeho cílem je účelné upřesnění postupu zákazníka, jako spotřebitele a kupujícího na straně jedné, a obchodní firmy UNITRACE, Pavel Smejkal, se sídlem Seniorů 1207, 463 11 Liberec, IČ 18331203, jako prodávajícího na straně druhé, v případě; že na straně spotřebitele vznikne oprávněný důvod k uplatnění práv z vadného plnění.


Prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc (dále jen zboží) převzal

Lhůtu k uplatnění práv z vadného plnění nelze zaměňovat s životností zboží; tj. dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží; vzhledem ke svým vlastnostem; danému účelu a rozdílnosti v intenzitě užívání; vydržet.


Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat údaje jako výše uvedené potvrzení, tedy obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo. Pokud je poskytována záruka za jakost prodávající zde určí podmínky a dobu.

Uplatnění práv z vadného plnění (reklamace)

Spotřebitel má právo uplatnit reklamaci pouze na zboží; které bylo zakoupeno u prodávajícího a v okamžiku převzetí zboží spotřebitelem toto nemá vlastnosti uvedené v článku 1 reklamačního řádu. Za vadu nelze považovat nemožnost řádného užívání zboží z důvodu změny vkusu, společenských trendů.

U zboží prodávaného ve výprodeji se slevou (zboží použité, zboží prodávané za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla cena snížena – např. nekompletní zboží, rozbalené zboží; zboží krátkodobě používané; zboží použité pro prezentaci) může být lhůta k uplatnění práv z vadného plnění zkrácena až na 12 měsíců dle § 2168 NOZ. Prodávající neodpovídá za vady použitého zboží odpovídající míře používání či opotřebení v okamžiku převzetí zboží kupujícím.


Je-li na zboží, na jeho obalu, v návodu připojeném ke zboží uvedena doba, po kterou lze zboží použít nebo byla-li prodávajícím poskytnuta záruka za jakost na zboží či jeho část, vzniká kupujícímu záruka za jakost ve smyslu § 2113 a následujících NOZ. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po dobu poskytnuté záruky za jakost způsobilé k užití pro obvyklý účel nebo si zachová obvyklé vlastnosti.

Způsob uplatnění reklamace

Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci u spotřebního zboží do 24 měsíců od převzetí zboží. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží byla vadné již při převzetí.


Podmínkou přijetí reklamace je doručení zboží, pokud možno v originálním obalu se vším dodaným příslušenstvím, prodávajícímu, spolu s dokladem o zaplacení zboží; s případným dokladem o poskytnutí záruky za jakost. Reklamované zboží musí být dodáno bez nadměrného znečištění prachem; špínou; atd.

Vyřízení reklamace

Nemá-li zboží výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Nové zboží musí mít stejné či lepší parametry než reklamované zboží. Pokud se však vada týká pouze součásti zboží, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze zboží neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.


Bezplatné odstranění vady zajistí prodávající spotřebiteli bez zbytečného odkladu; maximálně však do 30 dní. Pro rozhodnutí o oprávněnosti reklamace je často nezbytné posouzení servisního střediska dle jednotlivých výrobců. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.


V případě nemožnosti vyřízení reklamace opravou zboží nebo dodáním nového zboží; bude kupujícímu vrácená částka zaplacená za zboží.


Po vyřízení oprávněné reklamace se lhůta k uplatnění práv z vadného plnění prodlužuje o dobu; kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Byla-li reklamace zboží vyřízena výměnou zboží za nové; začne lhůta běžet znovu od data vyřízení reklamace. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou; je další případná reklamace považována za první reklamaci zboží.

Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky; SMS; nebo e-mailem.

Při jakékoli reklamaci je třeba, aby byl vyhotoven písemný protokol o tvrzených či zjištěných závadách, lhůtě jejich uplatnění a formě a době jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není uplatněná reklamace brána v potaz při posuzování práv z vadného plnění.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly "křehké"...

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na úhradu nutně vynaložených nákladů souvisejících s uplatněním reklamace – náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět, a to za následujících podmínek:

Odmítnutí reklamace

Reklamace zboží nebude uznána:

Neoprávněná reklamace

Pokud byla reklamace neoprávněná, prodávající je oprávněn naúčtovat kupujícímu veškeré vzniklé náklady na lokalizaci; logistiku; dohledání potřebných údajů; testování apod. Kupující je povinen tyto náklady uhradit neprodleně; nejpozději však do 14 (čtrnácti) dnů od ukončení reklamačního řízení. Bez úhrady vzniklých nákladů nebude zboží, které je předmětem reklamace, vydáno kupujícímu.


Zákonná lhůta na vyřízení reklamace spotřebitele je 30 dnů od doručení zboží.

Mimosoudní řešení spotřebitelských soudních sporů (ADR)

Spotřebitel má právo podat návrh na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím, který se nepodaří vyřešit dohodou s prodávajícím, České obchodní inspekci, jako subjektu mimosoudního řešení sporů, viz. více na www.coi.cz.

Ochrana osobních údajů

1. Správce osobních údajů

Společnost UNITRACE, Pavel Smejkal, se sídlem Seniorů 1207, 463 11 Liberec, IČ 18331203, (dále jen správce) Vás tímto v souladu s čl.12 GDPR informuje o zpracování Vašich osobních údajů a o Vašich právech.

2. Zdroj a rozsah zpracování osobních údajů

3. Osobních údaje, které jsou předmětem zpracování

Tyto osobní údaje je nutné zpracovat pro vytvoření nabídky zboží a služeb a jednání o této nabídce, odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy. V případě Vaší registrace pro zřízení a administraci uživatelského účtu.

4. Způsob zpracování a ochrany osobních údajů

Zpracování osobních údajů provádí správce. Zpracování je prováděno v jeho provozovnách, pobočkách a sídle správce jednotlivými pověřenými zaměstnanci správce, příp. zpracovatelem. Ke zpracování dochází prostřednictvím výpočetní techniky, popř. i manuálním způsobem u údajů v listinné podobě za dodržení všech bezpečnostních zásad pro správu a zpracování osobních údajů.

Veškeré subjekty, kterým mohou být osobní údaje zpřístupněny, respektují Vaše právo na ochranu soukromí a jsou povinny postupovat dle platných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů.

Subjekty (subdodavatelé správce), kterým mohou být osobní údaje zpřístupněny:

5. Zasílání obchodních sdělení

Pokud si aktivujete souhlasem zasílání obchodních sdělení a newsletterů, lze souhlas vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení/newsletteru. Zpětvzetí souhlasu bude mít za následek zastavení zasílání a vyřazení z databáze pro zasílání obchodních sdělení/newsletterů. Předmětem zpracování je Vaše e-mailová adresa.

6. Doba zpracování osobních údajů

Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů.

Všichni registrovaní uživatelé mohou kdykoliv vidět, upravovat nebo smazat své osobní údaje (s výjimkou toho, že nemohou změnit svůj login). Tato data jsou uložena dokud nezruší svou registraci plus až 6 měsíců na externím úložišti v podobě zálohy.

V případě komentářů/diskuzí - po dobu existence komentářů na webu plus až 6 měsíců na externím úložišti v podobě zálohy.

7. Jaké máte práva?

Pokud máte vytvořen účet nebo jste zde přidali komentáře, můžete požádat o obdržení souboru s exportem osobních údajů, které o vás jsou uchovávány (přihlášení k odběru, případně registrace nebo komentáře). Můžete také požádat o odstranění veškerých osobních údajů. Obojí musí být provedeno ověřením pomocí emailu, který se k registraci nebo komentářům váže. Tato možnost nezahrnuje údaje, které jsme povinni uchovávat z administrativních, právních nebo bezpečnostních důvodů.

Jakožto plátce DPH musí správce postupovat v souladu s požadavky § 27 zákona č. 235/2004 o dani z přidané hodnoty. Není tedy možné provést výmaz osobních údajů uvedených na správcem vydaných daňových dokladech.

Máte:

Vzhledem k náročnosti této operace to může trvat až 30 dní. Opakované žádosti o export dat mohou být zpoplatněny.

NUTRION.cz je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ).

8. COOKIES

Na stránkách se využívají Cookies, jsou to malé textové soubory, které si ukládá váš prohlížeč viz. Wikipedie. Cookies většinou slouží k uložení individuálního nastavení.

Používáme:

Všechny moderní prohlížeče mají cookies ve výchozím nastavení automaticky aktivní, pokud nebylo zvoleno jinak. Jsou-li cookies v prohlížeči povoleny, považuje se to za udělení souhlasu s ukládáním cookies.

Pro jednotlivé webové stránky můžete omezit a nebo zcela zablokovat cookies v nastavení příslušného prohlížeče:

Internet Explorer

Google Chrome

Mozilla Firefox

Opera

Safari

Vezměte však prosím na vědomí, že zablokování cookies může ovlivnit Vaši schopnost využívat služby, které poskytujeme.

9. Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

KONTAKTY

Aminostar Amix BioPharma Botanic Božské oříšky Enervit Grenade Health Link Herbal Store High5 HiTec Nutrition JML Leader MAXXWIN Nutrition MyoTec Natures Finest Nutrigums NutriWorks Penco PhD Power System Puhdistamo Puris AG Reflex Nutrition REVIX USN Vegan Fitness VemoHerb Vetrisol Vitaharmony Vitar Zdravý den

Většina zboží skladem s okamžitou expedicí. Bonusový program pro registrované zákazníky. Veškeré uvedené ceny na www.NUTRION.cz jsou konečné včetně všech poplatků a DPH.

Zboží, které je v našem sortimentu, odebíráme pouze od výrobců a dovozců, případně jejich autorizovaných distributorů v ČR. Vždy se tedy jedná o originální zboží s jasným původem a garancí kvality. Nikdy se nejedná o žádné licenční zboží nebo dokonce napodobeniny, které by pocházely z neoficiálních nebo z pochybných tzv. šedých zdrojů.

Twitter NUTRIONczFacebook.com/nutrionczInstagram.com/nutrioncz

Tento web používá soubory cookie.

Aby webové stránky fungovaly tak, jak je znáte, a abyste rychle našli to, co hledáte, a nezobrazovaly se vám produkty, které vás nezajímají, potřebujeme od vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Soubory cookie můžete zakázat (kromě technických = nutných k provozu stránek) po kliknutí na tlačítko „Nesouhlasím“. Více informací o souborech cookie...

 

NUTRION.cz