BMIAlkoholDiskuze×Menu

VYHLEDAT

Zavřít

Aminokyseliny, kyseliny

Anabolika, steroidy

Antioxidanty

Bílkoviny, proteiny

Chemie

Enzymy, koenzymy

Hubnutí, diety, redukce

Kreatin, kre-alkalyn...

Minerální látky

PelMel

Pitný režim

Pohybový aparát

Přídatné látky, aditiva...

Řasy

Rostliny, extrakty, silice

Sacharidy

Tuky, oleje

Vitaminy

Živočišné látky, extrakty

www.nutrion.cz/info

PRO SPRÁVNOU FUNKCI STRÁNEK POVOLTE JavaScript.

Diskuze: Na co myslet v případě pitného režimu

Na co myslet v případě pitného režimu

Kolik vypotíte při sportu Jaké jsou příznaky ztráty tělesných tekutin Doporučený pitný režim a výživa dle intenzity výkon Je iontový nápoj lepší než voda se šťávou? Co se může hodit nejen Vám Pitný režim je v mnoha ohledech pověstnou alfou a omegou sportovního výkonu. Kdyby měl mít sportovec s sebou během výkonu jen jednu jedinou věc, určitě by to měla být sportovní láhev s iontovým nápojem. Pitný režim během výkonu je totiž nesmírně důležitá věc. KOLIK VYPOTÍTE PŘI SPORTU Doba trvání sportovní aktivity : kolik litrů vypotíte 1 hodina sportu dávka v g* 3 hodiny sportu dávka v...

Zpět na článek: Na co myslet v případě pitného režimu

JMÉNO - min. 5 znaků

NADPIS - min. 5 znaků

TEXT

Tři krát 1 se rovná

 

Diskuze je určena pouze pro výměnu informací a zkušeností mezi návštěvníky stránek a nevyjadřuje názory serveru.

Stránky jsou věnovány informacím o výživových přípravcích, vitamínech, minerálech, doplňkové a sportovní výživě a látkám rostlinného původu. Stránky mají pouze informativní charakter.

Stránky se snaží podávat kvalitní, komplexní a objektivní informace. I přesto doporučujeme, veškeré zde získané informace porovnávat s dalšími zdroji, zejména z důvodu neustálého rozvoje vědních oborů spojených s oblastí zájmu těchto stránek.

Twitter NUTRIONczNutrionCz Google+Facebook.com/nutrionczInstagram.com/nutrioncz

Téma: Na co myslet v případě pitného reži... | VITAinfo